Text parafrazat despre "Teoriile motivației există ca răspunsuri la ce, cum și de ce sunt motivați turiștii cumpără produse ..."
Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.
Textul Original
Teoriile motivației există ca răspunsuri la ce, cum și de ce sunt motivați turiștii cumpără produse de aventură (Terblanche, 2012). Motivația este procesul care face oamenii fac anumite lucruri. O varietate de teorii ale motivației explică motivul pentru care oamenii acționează așa cum o fac (Hooper, 2012). Conform lui Ewert et al. (2013) și Morrison (2013), cercetătorii academicieni au compilat o varietate de teorii care explică de ce oamenii decide să călătorească și să participe la activități de aventură care conțin risc și pericol.
Varianta Standard
Teoriile motivației sunt formulate ca răspunsuri la întrebările referitoare la ce, cum și de ce turiștii aleg să achiziționeze produse de aventură (Terblanche, 2012). Motivația reprezintă procesul prin care indivizii aleg să efectueze anumite acțiuni. Există o diversitate de teorii ale motivației care elucidă motivele pentru care oamenii se comportă în anumite moduri (Hooper, 2012). Potrivit lui Ewert et al. (2013) și Morrison (2013), cercetătorii din domeniul academic au adunat o gamă variată de teorii care explică de ce indivizii decid să călătorească și să participe la activități de aventură ce implică riscuri și pericole.