Text parafrazat despre "Cadrul didactic va selecta sisteme de mijloace specifice şi nespecifice de acţionare, metode şi proc..."

Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.

Textul Original

Cadrul didactic va selecta sisteme de mijloace specifice şi nespecifice de acţionare, metode şi procedee metodice, forme de organizare diferenţiate/personalizate, în funcţie de competențele vizate și în strânsă relație cu particularitățile de creștere și dezvoltare ale elevilor. Lecțiile de educație fizică vor oferi oportunități de învățare pentru fiecare elev și vor oferi cadrul de manifestare motrică și personală, în acord cu interesele acestuia. Tendinţele actuale denotă necesitatea unei schimbări în mentalitatea specialiştilor implicați în domeniu, care să vizeze noi modele de analiză, sinteză, explicare, interpretare şi aplicare a competențelor de psiho-relaționale în raport cu activitatea de consiliere și îndrumare a elevilor. În acelaşi timp, profesorii de educaţie fizică trebuie să manifeste preocuparea permanentă de a asigura un conţinut atractiv al lecțiilor, astfel încât educaţia fizică şcolară să pună bazele educaţiei fizice permanente, sustenabile, care presupune un stil de viaţă activ, un mod inovator de a gândi şi de a acţiona în beneficiul propriei sănătăți şi în interesul societăţii.

Generat în data de: 03 aprilie 2025

Varianta Standard

Cadrele didactice vor alege sisteme de mijloace specifice și nespecifice de acțiune, metode și proceduri metodologice, precum și forme de organizare adaptate sau personalizate, în funcție de competențele vizate și în strânsă legătură cu particularitățile de creștere și dezvoltare ale elevilor. Lecțiile de educație fizică vor oferi oportunități de învățare pentru fiecare elev și vor crea un cadru pentru exprimarea motrică și personală, în concordanță cu interesele acestuia. Tendințele actuale sugerează necesitatea unei schimbări în mentalitatea specialiștilor din domeniu, care să se concentreze pe noi modele de analiză, sinteză, explicare, interpretare și aplicare a competențelor psiho-relaționale în legătură cu activitatea de consiliere și îndrumare a elevilor. De asemenea, profesorii de educație fizică trebuie să aibă o preocupare constantă pentru a oferi un conținut atractiv al lecțiilor, astfel încât educația fizică școlară să fundamenteze educația fizică continuă și durabilă, care implică un stil de viață activ și o abordare inovatoare în gândire și acțiune, în beneficiul sănătății personale și al societății.