Text parafrazat despre " Pentru profesorii de educație fizică pe tot parcursul formării și consolidării deprinderilor mo..."
Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.
Textul Original
Pentru profesorii de educație fizică pe tot parcursul formării și consolidării deprinderilor motrice, de cea mai mare importanță este calitatea superioară a procesului de instruire, bazat pe următoarele trei metode esențiale: demonstrația, explicația și corectarea greșelilor. Educația fizică prin mijloacele sale specifice contribuie la desăvărșirea perfecțiunii fizice iar impreună cu celelalte laturi ale educației: educația intelectuală, morală, estetică etc. trebuie să contribuie în mod efectiv la bogăția intelectuală și curățenia morală a omului. Contribuția educației fizice la dezvoltarea tineretului aflat pe băncile școlii, la perfecționarea din punct de vedere funcțional și structural a organismului în dezvoltare nu este posibilă decât atunci când întreg procesul de educație fizică se bazează pe cunoașterea particularităților anatomice, fiziologice și psihice ale organismului tinerilor, în raport de vârstă și sex. Educația fizică, ca disciplină prevăzută de planul de învățământ, beneficiază de 2 ore pe săptămână pentru clasele V - VII și o oră pe săptămână la clasa a VIII-a.
Varianta Standard
Pentru profesorii de educație fizică, pe parcursul formării și dezvoltării abilităților motrice, calitatea superioară a procesului de instruire este esențială, având la bază trei metode fundamentale: demonstrarea, explicarea și corectarea erorilor. Educația fizică, prin mijloacele sale specifice, contribuie la îmbunătățirea performanței fizice, iar împreună cu celelalte aspecte ale educației, precum educația intelectuală, morală, estetică etc., trebuie să sprijine în mod eficient dezvoltarea intelectuală și integritatea morală a individului. Contribuția educației fizice la dezvoltarea tinerilor care frecventează școala și la optimizarea funcțională și structurală a organismului în dezvoltare este realizabilă doar atunci când întregul proces educațional se bazează pe cunoașterea particularităților anatomice, fiziologice și psihologice ale tinerilor, ținând cont de vârstă și sex. Educația fizică, ca disciplină inclusă în curriculum, beneficiază de două ore pe săptămână pentru clasele V - VII și de o oră pe săptămână pentru clasa a VIII-a.