Text parafrazat despre "2.1. Mărimea pieței În cadrul unității școlare, sunt înregistrați 32 de copii cu CES. Programul va b..."
Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.
Textul Original
2.1. Mărimea pieței În cadrul unității școlare, sunt înregistrați 32 de copii cu CES. Programul va beneficia nu doar părinților copiilor cu CES, dar și celor care se confruntă cu diverse probleme comportamentale sau dificultăți de învățare, chiar dacă aceștia nu au un certificat de CES. Având în vedere numărul total de elevi (832 elevi și 240 preșcolari), estimăm că aproximativ 15-20% dintre părinți ar putea beneficia de serviciile oferite de programul nostru. Extinderea programului la nivel județean poate duce la o creștere semnificativă a numărului de participanți, având în vedere că în județul Suceava există un număr limitat de organizații care oferă sprijin părinților în aceste domenii. 2.2. Tendințe În ultima perioadă, există o tendință evidentă de creștere a numărului copiilor cu CES, pe măsură ce se îmbunătățesc diagnosticele și evaluările. De asemenea, părinții sunt tot mai conștienți de importanța educației incluzive și de sprijinul necesar pentru integrarea copiilor lor în societate și în mediul școlar. Tendința globală este ca din ce în ce mai multe școli să adopte practici educaționale incluzive, iar interesul pentru formarea părinților crește semnificativ. Proiectul nostru se aliniază perfect acestor tendințe, având în vedere că se concentrează pe educarea și pregătirea părinților pentru a sprijini integrarea copiilor cu CES. 2.3. Nr. Rivali În județul Suceava, există doar două organizații care oferă servicii similare pentru părinții copiilor cu CES. Totuși, aceste organizații nu sunt situate într-o zonă accesibilă pentru părinții din cadrul școlilor noastre, fiind la o distanță mai mare de 30 km. Astfel, concurența directă este limitată, iar proiectul nostru are potențialul de a atrage un număr semnificativ de beneficiari din regiunea noastră. 2.4. Atractivitate Având în vedere că numărul copiilor cu CES crește constant și că părinții sunt din ce în ce mai interesați de soluții educaționale și comportamentale pentru copii, programul nostru de consiliere devine tot mai atractiv. Acesta răspunde nevoii de sprijin pentru părinți care se confruntă cu provocări educaționale și comportamentale, oferindu-le resurse pentru a înțelege și aplica strategii eficiente în educarea și sprijinirea copiilor lor.
Varianta Standard
2.1. Dimensiunea pieței În cadrul instituției de învățământ, sunt înregistrați 32 de copii cu cerințe educaționale speciale (CES). Programul nostru va aduce beneficii nu doar părinților acestor copii, ci și celor care se confruntă cu diverse probleme comportamentale sau dificultăți de învățare, chiar dacă nu dețin un certificat de CES. Având în vedere numărul total de elevi (832 de elevi și 240 de preșcolari), estimăm că aproximativ 15-20% dintre părinți ar putea utiliza serviciile oferite de programul nostru. Extinderea programului la nivel județean ar putea conduce la o creștere semnificativă a numărului de participanți, ținând cont că în județul Suceava există un număr restrâns de organizații care oferă sprijin părinților în aceste domenii. 2.2. Tendințe Recent, se observă o tendință clară de creștere a numărului copiilor cu CES, pe măsură ce metodele de diagnosticare și evaluare devin mai precise. De asemenea, părinții devin tot mai conștienți de importanța educației incluzive și de suportul necesar pentru integrarea copiilor lor în societate și în mediul școlar. Tendința globală este ca tot mai multe școli să adopte practici educaționale incluzive, iar interesul pentru formarea părinților crește considerabil. Proiectul nostru se aliniază perfect cu aceste tendințe, având în vedere că se concentrează pe educarea și pregătirea părinților pentru a sprijini integrarea copiilor cu CES. 2.3. Numărul concurenților În județul Suceava, există doar două organizații care oferă servicii similare pentru părinții copiilor cu CES. Totuși, aceste organizații nu sunt situate într-o zonă accesibilă pentru părinții din școlile noastre, fiind la o distanță mai mare de 30 km. Prin urmare, concurența directă este limitată, iar proiectul nostru are potențialul de a atrage un număr semnificativ de beneficiari din regiunea noastră. 2.4. Atractivitate Având în vedere că numărul copiilor cu CES continuă să crească și că părinții sunt din ce în ce mai interesați de soluții educaționale și comportamentale pentru aceștia, programul nostru de consiliere devine tot mai atrăgător. Acesta răspunde nevoii de suport pentru părinții care se confruntă cu provocări educaționale și comportamentale, oferindu-le resurse pentru a înțelege și aplica strategii eficiente în educarea și sprijinirea copiilor lor.