Text parafrazat despre "Cuprins INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROM..."

Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.

Textul Original

Cuprins INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROMOV AREA AGENȚIILOR DE TURISM…………………………………………… 6 1.1. Conceptul și importanța marketingului digital în turism ……………………………………………….. 6 1.2. Caracteristicile marketingului digital în agențiilor de turism ………………………………… 8 1.3. Instrumentele marketingului digital utilizate în turism ……………………………………………..… 10 1.4. Particularitățile marketingului digital în agențiile de turism din Republica Moldova ……………………………………………………….. 15 1.5. Punctul de vedere personal asupra marketingului digital ………………………………………………. 17 C

Generat în data de: 13 martie 2025

Varianta Standard

Cuprins INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROMOVAREA AGENȚIILOR DE TURISM…………………………………………… 6 1.1. Conceptul și semnificația marketingului digital în turism ……………………………………………….. 6 1.2. Caracteristicile marketingului digital în agențiile de turism ………………………………… 8 1.3. Instrumentele de marketing digital utilizate în turism ……………………………………………..… 10 1.4. Specificitățile marketingului digital în agențiile de turism din Republica Moldova ……………………………………………………….. 15 1.5. Punctul de vedere personal referitor la marketingul digital ………………………………………………. 17