Text parafrazat despre "CAPITOLUL II. ANALIZA MARKETINGULUI DIGITAL ÎN AGENȚIILE DE TURISM DIN REPUBLICA MOLDOVA………………………. 1..."
Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.
Textul Original
CAPITOLUL II. ANALIZA MARKETINGULUI DIGITAL ÎN AGENȚIILE DE TURISM DIN REPUBLICA MOLDOVA………………………. 18 2.1. Profi lul agențiilor de turism din Republica Moldova ………………………………………….… 182.2. Utilizarea marketingului digital de către agențiile de turism din Republica Moldova ………………………………….………………….… 21 2.3. Studiu de caz: Prezentarea agenția de turism X din Republica Moldova …………………………….………….……………… 252.4. Strategiile de marketing digital folosite de agenția X …………………………………..………………… 272.5. Analiza campaniilor online ale agenției X …………………………..…………………………… 302.6. Impactul marketingului digital asupra agenției de turism X ………………………….……………… 332.7. Analiza prezenței online a agențiilor de turism (site-uri web, rețele sociale) ……..………………………………………………… 352.8. Problemele întâmpinate de agențiile de turism în utilizarea marketingului digital …………..…………………………………………… 372.9. Concluzii intermediare …………………………………………………..…… 40
Varianta Standard
CAPITOLUL II. ANALIZA MARKETINGULUI DIGITAL ÎN AGENȚIILE DE TURISM DIN REPUBLICA MOLDOVA………………………. 18 2.1. Profilul agențiilor de turism din Republica Moldova ………………………………………….… 18 2.2. Utilizarea marketingului digital de către agențiile de turism din Republica Moldova ………………………………….………………….… 21 2.3. Studiu de caz: Prezentarea agenției de turism X din Republica Moldova …………………………….………….……………… 25 2.4. Strategiile de marketing digital aplicate de agenția X …………………………………..………………… 27 2.5. Analiza campaniilor online ale agenției X …………………………..…………………………… 30 2.6. Impactul marketingului digital asupra agenției de turism X ………………………….……………… 33 2.7. Analiza prezenței online a agențiilor de turism (site-uri web, rețele sociale) ……..………………………………………………… 35 2.8. Provocările întâmpinate de agențiile de turism în utilizarea marketingului digital …………..…………………………………………… 37 2.9. Concluzii intermediare …………………………………………………..…… 40