Text parafrazat despre "CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE MARKETING DIGITAL ȘI IMPACTUL LOR ASUPRA AGENȚIILOR DE ..."
Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.
Textul Original
CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE MARKETING DIGITAL ȘI IMPACTUL LOR ASUPRA AGENȚIILOR DE TURISM……………………………………………. 41 3.1. Evaluarea efi cienței strategiilor de marketing digital implementate ………………….……………. 41 3.2. Analiza impactului asupra performanțelor agențiilor de turism ……………………………....… 45 3.3. Provocările și oportunitățile în implementarea marketingului digital în turism ……………………………………………………..… 47 3.4. Recomandări pentru optimizarea strategiilor de marketing digital în agențiile de turism ……………………………………………………….. 50 CONCLUZII………………………………….……. 52 BIBLIOGRAFIE.................................................... 54 ANEXE
Varianta Standard
CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR DE MARKETING DIGITAL ȘI EFECTELE ACESTORA ASUPRA AGENȚIILOR DE TURISM……………………………………………. 41 3.1. Evaluarea eficienței strategiilor de marketing digital implementate ………………….……………. 41 3.2. Analiza efectelor asupra performanțelor agențiilor de turism ……………………………....… 45 3.3. Provocările și oportunitățile în aplicarea marketingului digital în turism ……………………………………………………..… 47 3.4. Recomandări pentru îmbunătățirea strategiilor de marketing digital în agențiile de turism ……………………………………………………….. 50 CONCLUZII………………………………….……. 52 BIBLIOGRAFIE.................................................... 54 ANEXE