Text parafrazat despre "INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROMOVAREA..."

Mai jos găsești 4 variante diferite de exprimare pentru același text, fiecare cu stilul său distinct.

Textul Original

INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROMOVAREA AGENȚIILOR DE TURISM…………………………………………… 6 1.1. Conceptul și importanța marketingului digital în turism ……………………………………………….. 6 1.2. Caracteristicile marketingului digital în agențiilor de turism ………………………………… 8 1.3. Instrumentele marketingului digital utilizate în turism ……………………………………………..… 10

Generat în data de: 13 martie 2025

Varianta Standard

INTRODUCERE…………………………………. 3 CAPITOLUL I. ASPECTE TEORETICE ALE MARKETINGULUI DIGITAL ÎN PROMOVAREA AGENȚIILOR DE TURISM…………………………………………… 6 1.1. Definiția și semnificația marketingului digital în turism ……………………………………………….. 6 1.2. Trăsăturile marketingului digital în agențiile de turism ………………………………… 8 1.3. Instrumentele de marketing digital utilizate în turism ……………………………………………..… 10